День 1
26.03.2018
Пару лет назад у меня было несколько попыток попасть на курсы «Интел». Однако отправляли на них только информатиков. Так тренер «Интел» с меня не получился).
Сегодня ехала на курсы «Проектная деятельность…», и мне уже ОЧЕНЬ нравится.
Я ознакомилась с работой с геосервисом.
Создавать общий документ умела, но не комментировала. Сегодня для меня этот опыт был полезен.
С нетерпением ожидаю, что будет дальше. Готова учиться всему, что предложете.
День 2
27.03.2018
Цікаві викладачі, досвідчені колеги, в групі працювати мені комфортно.
Сьогодні ми визначили переваги проектної діяльності перед звичайною освітою, ознайомилися з основними ознаками навчального проекту 5 П.
Мені цікаво, як навіть міні-проект можна встигнути виконати з дітьми за 1 урок? А якщо не 1 урок, то як це комбінувати з наступними уроками?
Ще я сьогодні створювала рекламний буклет про майбутній проект. Досі не доробила. "Рекламщик" з мене невдалий. Не вистачає креативу, фантазії(.
Чекаю на коментарі, поради. Хочу подивитись на наробки колег, у них там щось цікавеньке є:)
З блогом поки що все зрозуміло, але треба закріпити.
Дуже цікаві руханки (беру собі в скарбничку)
День 3
28.03.2018
Цікавим і легким для мене був досвід роботи з блогом (розташування статті на додаткових сторінках, вбудовування карти)Приклади підказок для рефлексії беру собі в скарбничку (дуже гарний інструмент!)
ВАЖКИМ, але не менш ЦІКАВИМ було завдання скласти 3 запитання до обраної теми проекту. Розумієш все, що говорить тренер, погоджуєшся, що саме ТАК треба ставити запитання, але все кудись не зовсім туди виходить)
День 4
29.03.2018
Формуюче оцінювання - «оцінювання, що допомагає вчитися»
Прийом ЗХД (знаю - хочу дізнатися -дізнався) використовую на своїх уроках в усній формі і як "читання з помітками". Вважала, що письмово - це займає багато часу. Тепер, коли сама прописала все в таблицю, замислилась над тим, що, коли пишеш, є куди потім повернутися і порівняти (більше наочності).
Планування проекту за допомогою Google-календаря - просто СУПЕР! Адже можна онлайн курирувати проект, бачити, наскільки учні справилися вже із завданнями, за потреби - вчасно надати допомогу.
Працюючи в LearningApps.org створила міні-гру по темі проекту. Буду рекомендувати учням як творчі завдання (вони завжди просять чогось цікавенького).
День 6
02.04.2018
Незважаючи на те, що сьогодні я запізнилася, для мене сьогодні ДЕНЬ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ.
Ознайомилася і попрацювала в сервісах smore.com i visme.co
Цікаво, захоплююче! Створила інформаційний бюлетень та інфографіку. Навіть на умовно безкоштовній платформі можна швидко створити допоміжний ресурс.
26.03.2018
Пару лет назад у меня было несколько попыток попасть на курсы «Интел». Однако отправляли на них только информатиков. Так тренер «Интел» с меня не получился).
Сегодня ехала на курсы «Проектная деятельность…», и мне уже ОЧЕНЬ нравится.
Я ознакомилась с работой с геосервисом.
Создавать общий документ умела, но не комментировала. Сегодня для меня этот опыт был полезен.
С нетерпением ожидаю, что будет дальше. Готова учиться всему, что предложете.
День 2
27.03.2018
Цікаві викладачі, досвідчені колеги, в групі працювати мені комфортно.
Сьогодні ми визначили переваги проектної діяльності перед звичайною освітою, ознайомилися з основними ознаками навчального проекту 5 П.
Мені цікаво, як навіть міні-проект можна встигнути виконати з дітьми за 1 урок? А якщо не 1 урок, то як це комбінувати з наступними уроками?
Ще я сьогодні створювала рекламний буклет про майбутній проект. Досі не доробила. "Рекламщик" з мене невдалий. Не вистачає креативу, фантазії(.
Чекаю на коментарі, поради. Хочу подивитись на наробки колег, у них там щось цікавеньке є:)
З блогом поки що все зрозуміло, але треба закріпити.
Дуже цікаві руханки (беру собі в скарбничку)
День 3
28.03.2018
Цікавим і легким для мене був досвід роботи з блогом (розташування статті на додаткових сторінках, вбудовування карти)Приклади підказок для рефлексії беру собі в скарбничку (дуже гарний інструмент!)
ВАЖКИМ, але не менш ЦІКАВИМ було завдання скласти 3 запитання до обраної теми проекту. Розумієш все, що говорить тренер, погоджуєшся, що саме ТАК треба ставити запитання, але все кудись не зовсім туди виходить)
День 4
29.03.2018
Формуюче оцінювання - «оцінювання, що допомагає вчитися»
Прийом ЗХД (знаю - хочу дізнатися -дізнався) використовую на своїх уроках в усній формі і як "читання з помітками". Вважала, що письмово - це займає багато часу. Тепер, коли сама прописала все в таблицю, замислилась над тим, що, коли пишеш, є куди потім повернутися і порівняти (більше наочності).
Планування проекту за допомогою Google-календаря - просто СУПЕР! Адже можна онлайн курирувати проект, бачити, наскільки учні справилися вже із завданнями, за потреби - вчасно надати допомогу.
Працюючи в LearningApps.org створила міні-гру по темі проекту. Буду рекомендувати учням як творчі завдання (вони завжди просять чогось цікавенького).
День 6
02.04.2018
Незважаючи на те, що сьогодні я запізнилася, для мене сьогодні ДЕНЬ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ.
Ознайомилася і попрацювала в сервісах smore.com i visme.co
Цікаво, захоплююче! Створила інформаційний бюлетень та інфографіку. Навіть на умовно безкоштовній платформі можна швидко створити допоміжний ресурс.
Немає коментарів:
Дописати коментар